Tedd szebbé a környezeted

M-art-a Design

M-art-a Design

Egyedi kép készítése egyszerűen és gyorsan!

2015. október 26. - Marta Design

Mint
már írtam a transzfer technikának igen széles a felhasználási lehetősége, így erre mutatok Neked egy új példát :)

Ezt is gyorsan és kis költségvetésből elkészítheted és ha egyszer belelendülsz, nem tudod majd abbahagyni :) Így megoldódik a karácsonyi ajándékok problémája is.

Én transzferáltam képet csak simán feszített vászonra, pl. ilyet: (ez úgy készül, mint a konyharuha, vagy a párna, amiről ITT olvashatsz)

 

 2015-08-23-560_2_1_1.jpg

 

de kipróbáltam szalvétatechnikával kombinálva is.

Ezzel a módszerrel egy kis táblát csináltam, ami nekem nagyon tetszik. Remélem neked is :) Bár a háttér nekem itt kicsit erős lett, de azért még így is nagyon szeretem. Ezt egy kartonlapra csináltam, de a következő már fára készül majd.

2015-09-27-611_1.jpg

 

Mi kell hozzá:

  • alap pl.: fa vagy vastag karton
  • szalvéta ami tetszik :)
  • fehér akril festék, alapozáshoz, hogy a szalvéta mintája jól érvényesüljön
  • transzferálandó szöveg tükrözve (saját szöveget is könnyedén csinálhatsz, ezzel még egyedibbé és személyesebbé téve a műved)
  • transzfer oldat vagy illóolaj
  • hobbi ragasztó én már tapétaragasztót és faragasztót is használtam :)
  • lakk 
  • lapos ecset
  • olló

 Ha minden megvan álljunk is neki!

  • Az alapot fesd le fehérre, így csodás, élénk lesz a végeredmény (ez nem kötelező, de mivel a szalvéta nagyon vékony, sötét színen nem érvényesül a minta és átüt az alapszín vagy minta)
  • Szedd szét a szalvétát úgy, hogy csak egy nagyon vékony réteg maradjon (használj jobb minőségű szalvétát) csak a legfelső mintás rétegre lesz szükséged!
  • több módszer létezik, ahogyan a szalvétát az alapra varázsolhatod,
    • ha sima gyűrődés mentes felületet akarsz végeredményként, akkor kend le az alapot ragasztóval és várd meg amíg megszárad. Utána tedd rá a szalvétát és ezt sütőpapíron keresztül vasald a ragasztós alapra.
    • Ha nem zavar a gyűrődés, mert ettől rusztikusabb és jobban látszik, hogy kézzel készült :) akkor az alapozott felületre tedd a szalvétát (nem kell alá ragasztó) és felülről, középről indulva, sugár alakban egy lapos ecsettel kend rá a ragasztót, vigyázz, hogy buborékmentes legyen.

  • Várd meg, hogy megszáradjon teljesen a szalvéta.
  • Kend le egy réteg lakkal, nehogy a transzfer oldat visszaszedje a szalvétát.
  • Tedd rá a transzferálandó szöveget, tervezd meg milyen legyen készen a táblád.
  • Fordítsd meg a feliratot (már tükrözve van, ugye :) ) és a transzferáld a felületre, ITT találod a folyamatot.
  • Lakkozd le és KÉSZ is vagy!

 

Jó alkotást! 

Ha tetszett a bejegyzés lájkold az oldalt

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr198021715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása