Tedd szebbé a környezeted

M-art-a Design

M-art-a Design

Az íróasztal új ruhája 1. rész

2015. augusztus 27. - Marta Design

A neten jártamban-keltemben sokszor találkozom régi bútorok házi felújításával. Annyi szépséges darabot láttam, hogy ezt nekem is ki kellett próbálnom. 

Az információ és inspirációk gyűjtése után úgy döntöttem én is letesztelem a krétafestéket, de az eredeti nekem elég drága, ezért más megoldást kerestem. Mivel szeretek mindent saját kezűleg csinálni, így rákerestem hogyan tudnék krétafestéket készíteni házilag. Imádom a DIY dolgokat és azt is, hogy a neten minden megtalálható. 

Találtam is egy jobb sorsra és új ruhára rászolgált darabot.

Ő az, elég megviselt régi darab.

2015-08-19-540_2.jpg

Ilyen volt

 

Bár a krétafesték alá nem kell se alapozni, se csiszolni, de ebben az esetben egy kis csiszolás  elkerülhetetlen volt és a késtapaszt is kipróbáltam, mert több helyen javítani kellett az asztalkát.

 

Még nincs kész, de alakul

2015-08-23-555_1.jpg

Eddig ilyen, még nincs teljesen kész :)

 

Folytatom.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr707738024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztin Horváth 2016.12.09. 17:43:58

Érdekelne a többi transzfer technika is. Örömmel olvasnék róla!
süti beállítások módosítása