Tedd szebbé a környezeted

M-art-a Design

M-art-a Design

Az íróasztal új ruhája 2. rész

2015. augusztus 28. - Marta Design

Itt a folytatás ahogyan megígértem :) 

Az első részben a külcsit mutattam meg nektek, de természetesen nekem a belbecs is nagyon fontos, ezért a teljes átalakuláshoz azt is megújítottam. Ez egy elég régi asztal volt 8 db nagyon ronda, sárga, műanyag fiókkal.

Ilyenekkel (ez már egy kiadós sikálás utáni kép)

2015-08-21-545_2.jpg

Ugye milyen kis csúf? 

A szép külsőhöz, szép belső is dukál, ezért ezt is megpróbáltam különlegessé és egyedivé tenni. A házilag készített stencilek nagyon jól működtek :) A HKF (házi kréta festék) itt is bizonyított, alapozás és csiszolás nélkül simán megtapadt a műanyag felületen és már 2 rétegben tökéletesen fedett :) IMÁDOM!

Ilyen lett belülről az asztalka, újraöltöztetett fiókokkal. Festve és stencilezve.

2015-08-22-550_1.jpg

Eddig ez volt eddig az első próbálkozásom a krétafestékkel (HKF), de az már biztos, hogy nem az utolsó.

Az asztal még nincs teljesen kész, mert a tetejét még mintázó gumival szeretném famintásra festeni és a waxolás is hátravan, de a képre kattintva megnézheted az átalakulást. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr357740382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása